Bewertung ansehen: M/S Maxima

    • Reisemonat:
    • Juni/Juli 2018
    • Reiseziel:
    • Donau

    “Great value for money but extremely slow restaurant service. ”

Fragen zur M/S Maxima

    • Wie hat Ihnen die Kabine Garantie gefallen?
    • 3 von 5
    • Ihr Kommentar zu Ihrer Kabine?
    • Cabin: hard beds; clean; shower cabin small even by cuise ship standards.
    • Wie beurteilen Sie die Küche/das Angebot an Speisen und Getränken auf der M/S Maxima?
    • 3 von 5
    • Wie hat Ihnen das Unterhaltungsangebot gefallen?
    • 3 von 5
    • Wie beurteilen Sie den Service in Restaurant, Kabine und Bars?
    • 3 von 5
    • Bitte bewerten Sie das Schiff M/S Maxima mit einem Gesamturteil:
    • 3 von 5
    • Möchten Sie einige Stichworte zur M/S Maxima notieren?
    • Food: You are sitting on an allocated table; service is extremely slow, not because of the waiters but because there are only about seven of them for the entire dining room (seating about 160 guests). Dinner may easily take two hours or more. You can't go anywhere else as there is just one restaurant on this ship. Choice of main dinner dish: meat; fish; vegetarian or salad. Selection has to be made in advance at breakfast time. Food quality is average and generally salty. Drinks inexpensive (e.g. beer €2.40). Excursions: prebooked passage is great value. Internet: wi-fi doesn't allow you to remain logged in or save your password; each time you start a new session or check your mail you have to put in the password allocated to you (which you cannot change). Moreover internet access is available only about 60% of the time and not everywhere on the ship. OTOH: when it is available, it is relatively fast and the €50 charge for 14 days is reasonable. Service: crew mostly east european; some crew members need to work on their customer service skills.

Fragen zum Veranstalter nicko cruises

    • Wie war die Organisation der Ein-/Ausschiffung?
    • 4 von 5
    • Wie zufrieden waren Sie mit der Reiseleitung auf dem Schiff?
    • 3 von 5
    • Wie bewerten Sie die Nebenkosten an Bord? (5 = sehr günstig, 1 = sehr hoch)
    • 4 von 5
    • Wie beurteilen Sie die Qualität und das Preis-/Leistungsverhältnis der angebotenen Landausflüge?
    • 4 von 5
    • Würden Sie noch einmal mit nicko cruises verreisen?
    • nein

Fragen zum Kreuzfahrtberater

    • Dies war die erste Kreuzfahrt, die ich über das Internet gebucht habe
    • nein
    • Wie zufrieden waren Sie mit der Abwicklung Ihrer Buchung durch kreuzfahrtberater.de?
    • 4 von 5
    • Würden Sie noch einmal bei kreuzfahrtberater.de buchen?
    • ja

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